شناسهٔ خبر: 57262 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های استان فارس خبر داد:

پايان عمليات اعزام ۴۲۱۱ زائر خانه خدا از فرودگاه شيراز

حجاج شیراز مديرکل فرودگاه‎های استان فارس از پايان موفقيت‎آميز عمليات اعزام ۴۲۱۱ زائر خانه خدا از فرودگاه شيراز خبر داد.

  به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های استان فارس، رضا بديعي‎فرد گفت: طبق برنامه‎ريزيیهای انجام شده، امسال بیش از ۴ هزار زائر در قالب ۲۶ كاروان از استان‎های فارس، كهگيلويه و بويراحمد و يزد از فرودگاه شيراز و توسط ۱۷ پرواز به سرزمين وحی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه امسال پروازهای حج فرودگاه شیراز نسبت به سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است، گفت: تمامی زائران توسط هواپيماي ايرباس ۶۰۰-۳۰۰ شركت هواپيمايی جمهوری اسلامی به سرزمین وحی اعزام شدند.

بديعي فرد با اشاره به اینکه پروازهای اعزام زائران خانه خدا از ۱۵ تا ۲۲ مرداد انجام شد، گفت: مدت زمان سفر زائران ۲۸ الي ۳۴ روز است و طبق برنامه‎ريزي بازگشت حجاج اعزامی از این فرودگاه بین ۱۴ تا ۳۱ شهريور ماه از مدينه منوره انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده براي تسهيل ارائه خدمات و ارتقای سطح كيفيت خدمات فرودگاهی در عمليات حج گفت: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبری در خصوص پروازهای حج، اين اداره كل در راستای ارائه خدمات مناسب به زائران نسبت به تجهيز و تأمين امكانات فرودگاهی برای هرچه بهتر برقرار شدن اين پروازها اقدام کرده است.

نظر شما