شناسهٔ خبر: 57488 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی اتوماسیون اداری در اداره کل راه و شهرسازی استان قم

جلسه رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان قم از برگزاری دوره آموزشی اتوماسیون اداری پرگار در این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، فریبا فرزانه فر اظهار داشت : این دوره آموزشی برای کلیه کاربران و کارکنان اداره کل برگزار می شود.
وی بیان کرد: برای یکپارچه سازی اتوماسیون اداری این دوره آموزشی به همت اداره فناوری اطلاعات اداره کل و با حضور تیم کارشناسی شرکت پرگار از وزارت راه و شهرسازی(فاوا) برگزار می شود.
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: ارتقا و رشد هر سازمان در گرو ارتقا و رشد کارکنان آن است،یکی از نیازهای اساسی سازمان ها در حوزه سرمایه های انسانی تشخیص نیازمندی ها در حوزه آموزش کارکنان است.
وی افزود: بر همین اساس کارکنان اداره کل طی روزهای ۹۷/۰۵/۲۹ الی ۹۷/۰۵/۳۰ در دو ساختمان مرکزی و شماره یک در این دوره آموزشی شرکت خواهند نمود.

فرزانه فر در ارتباط با امنیت بالای این سیستم گفت:به دلیل آنکه سیستم های اتوماسیون اداری، محلی برای ذخیره سازی اطلاعات اداری و نامه های کاربران است و همچنین تاثیر این سیستم برای همه کارکنان و مجموعه سازمان،امنیت اطلاعات در این سیستم حساسیت ویژه ای دارد.بنابراین برای حفظ حریم خصوصی این اطلاعات و جلوگیری از اطمینان از دخل و تصرف و رد یابی تغییرات صورت گرفته با ایجاد لایه های امنیتی،دغدغه های امنیتی مدیران و کارکنان را پوشش می دهد.

فرزانه فر درخصوص فرآیندهای سازمانی این سیستم گفت:فعالیتهای فاقد ارزش افزوده در این سیستم وجود ندارد در نتیجه ثبت اطلاعات تکراری کاهش پیدا می کند و در عوض بهره وری نیروی انسانی افزایش یافته و تصمیم گیری مدیران را دقیق تر می سازد.این سیستم به گونه ای طراحی شده تاکاربر بتواند تمامی فعالیتهای خود را آنچنان که دوست دارد انجام داده بالاترین کارایی را ایجاد نماید و زمانی که کاربر از این سیستم استفاده نماید کمترین نیازبه آموزش شخص دیگری پیدا می کند.

وی به یکپارچگی و انسجام این سیستم اشاره کرد و اظهار داشت:ارتباط منسجم، کامل و پیوسته در اتوماسیون اداری استان ها باعث می شود تا علاوه بر حذف دوباره کاری ها و عملیات تکراری،صحت اطلاعات در سیستم های مختلف تضمین شده و از بروز ناسازگاری در اطلاعات سازمان جلوگیری شود که و این امر باعث صحت و اطمینان اطلاعات خواهد شد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: از روز شنبه مورخ ۳/۰۶/۹۷ اتوماسیون پرگار در اداره کل اجرایی و جایگزین اتوماسیون فرزین خواهد شد.

نظر شما