شناسهٔ خبر: 57589 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ساختمان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام شد؛

بررسی مسایل و مشکلات تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبی

لاستیک جلسه بررسی مشکلات تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر عمومی استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان‌جنوبی، جلسه بررسی مشکلات تامین و توزیع لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل بار و مسافر عمومی استان با حضور فرماندار شهرستان قاین، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، معاون حمل و نقل اداره کل، معاون سازمان نظارت(صمت)، سرپرست اداره حمل و نقل مسافر ادراه کل و روسای انجمن صنفی رانندگان کالا و مسافر استان در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان جنوبی برگزار شد.

 جعفرشهامت، هدف از تشکیل این جلسه را تسریع در جذب سهمیه اختصاصی لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی، تمهیدات و پیگیری افزایش سهمیه استان در خصوص سایزهای لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی استان اعلام نمود.

وی، افزود: پیگیریهایی از طریق استاندار محترم، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و سازمان صمت نسبت به اختصاص سهمیه لاستیک جهت ناوگان حمل و نقل عمومی استان صورت پذیرفته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، عنوان نمود: به منظور تامین سایزهای لاستیک مورد نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی استان اطلاعات از تشکلهای صنفی استان اخذ و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور جهت در نظر گرفتن سهمیه منعکس گردیده است.

در ادامه فرماندار شهرستان قاین خواستار پیگیری اخذ از طریق کلیه مسئولین اعم از نمایندگان محترم استان، استاندار محترم، دستگاههای ذیربط و تشکلها را خواستار شد.

نظر شما