شناسهٔ خبر: 57627 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ساردوئی خبر داد:

پروژه‌های عمرانی اداره کل راه و شهر سازی جنوب کرمان به مناسبت هفته دولت

کلنگ زنی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: در هفته دولت از ۱۸ پروژه عمرانی راه و شهرسازی جنوب کرمان بهره برداری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان، محمد ساردوئی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از بهره‌برداری ۱۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر نود دو میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی و کلنگ زنی چهار پروژه همزمان با هفته دولت خبر داد.

وی به بیان پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت، همچنین برنامه‌های در دست اقدام آتی این اداره کل پرداخت.

مدیر کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: از جمله مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح، احداث باند دوم ورودی منوجان به طول ۵ کیلومتر با اعتبار هزینه شده بیست و دو میلیارد ریال و آسفالت راه روستایی به طول ۳۱/۶ کیلومتر با اعتبار هزینه شده هفتاد میلیارد ریال ذکر کرد.

ساردوئی با اشاره به کلنگ زنی چهار پروژه در هفته دولت عنوان کرد: کلنگ زنی احداث ساختمان مرکز فرهنگی کلرود با مساحت ۵۷۴ متر مربع با اعتبار یازده میلیارد و پانصد میلیون ریال، احداث ساختمان سرای محله حسین آباد با مساحت ۵۷۴ متر مربع با اعتبار یازده میلیارد و هفتصد هزار ریال و احداث ساختمان کتابخانه رهجرد با مساحت ۵۷۴ متر مربع با اعتبار یازده میلیارد و پانصد میلیون ریال همچنین کلنگ زنی احداث دیوار هدایت آب پل دوم هلیل در محور جیرفت –میانچیل به طول ۲۰۰ متر با اعتبار ده میلیارد ریال هفته دولت در دست اقدام است.

نظر شما