شناسهٔ خبر: 57633 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز به کار یک پارک گردشگری در ملایر در دومین روز از هفته دولت

کلنگ زنی یک پارک محله ای و گردشگری با حضور معاون استاندار، فرماندار ملایر و سایر مسئولان استانی به مناسبت هفته دولت در این شهر کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی این استان، از کلنگ زنی پارک محله ای و گردشگری یخدان میر فتاح با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر و سایر مسئولین ذیربط خبر داد.

مجید صالحی‌امیر، مشاور مدیر كل راه و شهرسازي استان همدان در این مراسم گفت: اجرا و احداث پارک محله ای و گردشگری یخدان میر فتاح با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیون تومان و به مساحت ۶۰۰۰ متر مربع با هدف کمک به بازآفرینی و ارتقای فضای سبز شهری ، افزایش فضای سرانه سبز و تفریحی در این محدوده کلنگ زنی شد.

وی ادامه داد: همزمان با این پروژه ، احداث دیوار حائل رودخانه محله شمس آباد با اعتباری در حدود ۳۴۰ میلیون تومان در جهت ایجاد کانال جمع آوری آب های سطحی و حفظ ایمنی و کمک به اقشار ضعیف جامعه و با هدف بازآفرینی شهری همزمان با دومین روز از هفته دولت آغاز به کار کرد.

این مدیر استانی افزود: پروژه احداث سیستم شبکه فاضلاب خانگی سرجو نیز در جهت ارتقای کیفیت بهداشت کوچه های ضلع شرقی منتهی به خیابان های ولی بخشی و بهشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و به طول ۳۲۰۰ متر شامل ۴۰۰ انشعاب خانگی کلنگ زنی شد.

صالحی‌امیر در پایان توضیح داد: امیدواریم این پروژه ها موجب تشویق سکونت پایدار با ارتقاء کیفی محیط زندگی ساکنان و افزایش میزان رضایتمندی و ایجاد حس تعلق در ساکنان شود./

نظر شما