شناسهٔ خبر: 57653 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

راه‌اندازی بانک اطلاعاتی مدیران راه و شهرسازی

سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: با شناسایی و ارزیابی ۲ هزار کارشناس، بانک اطلاعاتی مدیران آینده در مجموعه این وزارتخانه ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا سید سعید سیدعلایی در آیین تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی استان زنجان، طرح شناسایی شایستگی ها و ارتقای سرمایه انسانی را یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه بیان کرد.

به گفته وی، این طرح با هدف ارتقای پایدار مدیران و نیروهای وزارت راه و شهرسازی در راستای اهداف و سیاست های وزارتخانه، دستیابی به ذخیره ای از استعدادهای سازمانی که شایستگی ارتقا به پست های مدیریتی بالاتری را دارند، انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: تهیه بانک اطلاعات علمی قابل اتکا، شایستگی ها، دانش مهارتی و تخصصی نیروهاست.

به گفته سیدعلایی، ۲ هزار نفر از کارشناسان شناسایی و مورد ارزیابی قرار می گیرند و طی سال های آینده اسامی آنها در بانک اطلاعاتی مدیران قرار خواهد گرفت در واقع این تعداد ذخیره مدیران آینده مجموعه وزارت راه و شهرسازی خواهند بود.

وی یادآوری کرد: بازآفرینی شهری یکی از سیاست های مهم دولت یازدهم و دوازدهم است و اقدامات قابل توجهی نیز در این خصوص انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: در حوزه ساختاری بازآفرینی شهری در سطح اداره های کل راه و شهرسازی استان ها پیش بینی شده و ارتقای این حوزه با عنوان معاونت بازآفرینی شهری و مسکن لحاظ خواهد شد که باید همانند سایر ماموریت ها اقدامات قابل توجهی صورت بگیرد.

سیدعلایی اظهار داشت: اقدامات قابل توجهی در حوزه حمل و نقل انجام شده و با بهره برداری از پروژه ها و طرح های در دست اجرا شاهد شکوفایی خواهیم بود و برای همین منظور این حوزه در ساختار اداره کل راه و شهرسازی پیش بینی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی به طرح جامع نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: بر اساس این طرح توانستیم مجوز جذب ۳۰۰ نیرو را در وزارت راه و شهرسازی اخذ کنیم که آزمون آن برگزار شده و در کمترین زمان ممکن این مهم محقق خواهد شد.

سیدعلایی یادآوری کرد: زنجان به عنوان استانی مهم و راهبردی به لحاظ واقع شدن در کریدور شرق و غرب کشور و همسایگی با هفت استان است.

وی تاکید کرد: استان زنجان به لحاظ تنوع آب و هوایی، صنایع دستی، بناهای تاریخی و شخصیت های بزرگ و مشاهیر آن جایگاه ویژه ای در کشور دارد. 

سیدعلایی خاطرنشان کرد: دیدگاه مسئولان به پست های مدیریتی باید خدمت بی منت در نظام جمهوری اسلامی باشد چرا که هیچ مسیری بهتر از قدم گذاشتن در راه حل مشکلات ملت نیست.

در این مراسم مسعود بیات منش به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان معرفی و از اقدامات کلیم الله وثوقی مدیرکل قبلی این اداره قدردانی شد ./

نظر شما