شناسهٔ خبر: 57656 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول در ایکائو عنوان کرد:

جايگاه مطلوب حوزه‌های ناوبری هوايی ايران در منطقه/ ضرورت تسريع در اجرای ماژول‌های اولويت دار ASBU

شرکت فرودگاهها مسئول بخش مديريت اطلاعات هوانوردی مديريت ترافيک هوايی دفتر منطقه‌ای ايکائو در خاورميانه- قاهره در جلسه کميته CNS تاکيد کرد: ايران در بسياری از حوزه‌های ناوبری هوايی عملکرد خوبی در منطقه دارد و از نيروی انسانی متخصص و با کيفيت برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران؛ عباس نيك نژاد در نود و دومین جلسه کمیته CNS اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی  با بيان اين مطلب عنوان كرد: در عين حال برای اجرایی شدن ماژول های مهم و دارای اولویت ASBU، نيازمند برنامهريزی و اقدام عملی سريعتر و موثرتر هستيم.

مسئول بخش مديريت اطلاعات هوانوردی مديريت ترافيك هوايي دفتر منطقه ای ايكائو در خاورميانه- قاهره افزود: بايد با هماهنگی تمام ارگانهای مرتبط تلاش كنيم كه ماژولهای بلوك صفر را در بازه زمانی تعيين شده اجرايی كنيم.

همچنين در اين جلسه، محمد حبيب الهی، مديركل ارتباطات و ناوبری هوايی با اشاره به اهداف مشخص شده از سوی ایکائو برای فراهم كردن بسترهای لازم عملیاتی شدن ماژول های مهم ASBU  عنوان كرد: با برگزاری جلسه های منظم، كارشناسان ارتباطات و ناوبری هوايی شركت فرودگاهها و ناوبری هوايی ايران با مفاهیم ماژولها آشنا شده اند و آماده اجرایی شدن در این مرحله برای بلاک صفر و در حال بررسي سایر بلاک هایASBU  هستيم.

نظر شما