شناسهٔ خبر: 57677 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بدیعی مقدم خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۳ پروژه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خراسان شمالی در هفته دولت

آسفالت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: همزمان با هفته دولت، بهره‌برداری از ۱۳ پروژه عمرانی در این اداره کل آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: این طرح‌ها شامل بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی، روکش آسفالت جاده‌ها، ایجاد استراحتگاه و اصلاح نقاط حادثه خیز است.

وی افزود: همزمان با هفته دولت، پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی محور چناران به طول سه کیلومتر همچنین بهسازی و آسفالت راه روستایی ارکان در شهرستان بجنورد به طول ۶ کیلومتر به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: پروژه آسفالت راه روستای گریوان- ملاغلام حسین- نیستانی به طول یک کیلومتر، آسفالت راه روستای رختیان به طول سه کیلومتر و بهسازی و روکش آسفالت محور گرمه - سنگ سوراخ به طول ۸.۳ کیلومتر از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت سالجاری است.

بدیعی مقدم گفت: بهره‌برداری از پروژه ایجاد استراحتگاه موقت در محور گرمه - سنگ سوراخ به مساحت ۴۰۰ مترمربع نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری از پروژه اجرای روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور سنخواست- بجنورد به طول چهار کیلومترگفت: پروژه روکش آسفالت گرم بخش‌هایی از محور جاجرم – امیرآباد به طول چهار کیلومتر هم این هفته به افتتاح می‌رسد.

بدیعی مقدم ساخت مسیر و اصلاح نقطه حادثه خیز پیچ قراجه رباط شوقان، روکش آسفالت محور خرتوت به طول چهار کیلومتر، روکش آسفالت محور فرعی شهرآباد نیروی هوایی به طول هشت کیلومتر، بهسازی واجرای روکش آسفالت روستای توتلی –قاولقا به طول حدود ۲.۷ کیلومتر و روکش آسفالت محور عباس آباد-اسفید به طول ۹ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در استان عنوان کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح هارا تسهیل تردد، کاهش خطرات ناشی از تصادف و کاهش مصرف سوخت در ترددهای جاده‌ای بیان کرد.

نظر شما