شناسهٔ خبر: 57679 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت:

بهره‌برداری از هفدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان گلستان

افتتاح هفدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان گلستان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی همزمان با هفته دولت بهره‌برداری شد. ازو با حضور "علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی امنیتی استانداری، تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی، مسوولان شهرستانی و ائمه جمعه و جماعات در کیلومتر ۷ محور ارتباطی کردکوی، بندرگز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان  این مراسم با حضور "علی اصغر طهماسبی" معاون سیاسی امنیتی استانداری، تعدادی از مدیران کل دستگاههای اجرایی، مسوولان شهرستانی و ائمه جمعه و جماعات در کیلومتر ۷ محور ارتباطی کردکوی، بندرگز انجام شد.

 "مهدی میقانی" مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان امروز شنبه در دومین روز از هفته دولت در مراسم بهره برداری از این مجتمع، گفت: مجتمع خدماتی رفاهی گلستان خزر(حمیدی) هفدهمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی استان است که با مساحت ۱۶ هزار و ۲۷۵ مترمربع به بهره برداری رسید.

به گفته وی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان نیز تسهیلاتی بالغ بر۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت احداث راه های دسترسی و تابلوهای اطلاعاتی این مجتمع پرداخت کرده است.

میقانی افزود: این مجتمع دارای امکاناتی همچون رستوران، سوئیت و محل‌های اقامتی، نمازخانه، فروشگاه، سرویس‌‌های بهداشتی، خدمات خودرویی، اتاق مادر و کودک و اتاق کمک های اولیه می باشد.

وی متذکر شد که فاز دیگر این مجتمع نیز در مرحله ساخت و ساز قرار دارد./

نظر شما