شناسهٔ خبر: 57693 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد صورت پذیرفت:

طرح ملی بازآفرینی شهری بجنورد تصویب شد

جلسه سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت که طرح ملی بازآفرینی شهری بجنورد در جلسه کمیسیون ماده ۵ شهر بجنورد به تصویب اعضای جلسه رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیانفر، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: خراسان شمالی در پیشبرد برنامه ملی بازافرینی شهری تاکنون نسبت به استانهای دیگر در صدر جدول قرار دارد و بیشترین مساحت را جهت احداث و احدهای مسکونی در بافت ناکارامد میانی اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: طرح شهری و پیاده راه محور نظام الشریعه در بافت فرسوده بجنورد برای احداث هفت مجموعه مسکونی به تعداد ۱۷۱ واحد در مرکزشهر بجنورد در کمیسیون ماده پنج به تصویب اعضای حاضر در جلسه رسید.

عمادیانفر به بحث فضاهای مورد نیاز در این طرح اشاره کرد و افزود:خدمات مورد نیاز نظیر فضای اموزشی ،فضای سبز و خدمات محله ای برای این محدوده در طرح لحاظ شده است که در زمینی به مساحت ۲۷۰۰۰متر مربع ساخته خواهد شد.

سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت: پس از تعیین و تایید نهادهای توسعه گر دارای صلاحیت توسط شرکت بازآفرینی شهری این طرح به مرحله اجرا و ساخت گذاشته خواهد شد./

نظر شما