شناسهٔ خبر: 57750 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رحیمی راد اعلام کرد:

معرفی پروژه‌ها و برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قم در هفته دولت

مهدی رحیمی راد رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در هفته دولت چندین پروژه عمرانی در حوزه‌های راه، بافت تاریخی و ناکارآمد شهری به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مهدی رحیمی راد در تشریح برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت اظهار کرد: بهره برداری و افتتاح هشت پروژه عمرانی در حوزه‌های راه، بافت تاریخی و ناکارآمد شهری، ارتباط با شهروندان و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از اقدامات هفته دولت در سال ۱۳۹۷ خواهد بود.

وی افزود: بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی قم شامل اتصال راه دسترسی روستای سلطان باجی به محور قمرود، تکمیل آسفالت محور قمرود به روستای ملک آباد، احداث مسیر روستای قشلاق البرز به ملک قلعه بخشی از پروژه‌های این اداره کل در حوزه راه می‌باشد.

رحیمی راد ادامه داد: در محور قدیم قم- تهران عملیات بهسازی و احداث راه روستای قاشقابلاغ و در محور قم- کهک اجرای روکش آسفالت پیچ حادثه خیز ورجان بخشی دیگر از پروژه‌های انجام شده است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از پایان عملیات عمرانی در محور روستایی دستگرد- وشنوه خبر داد و گفت: آسفالت راه روستایی امامزاده شاه اسماعیل نیز تکمیل و آماده بهره برداری است.

رحیمی راد در خصوص پروژه‌های قابل بهره برداری در هفته دولت در بخش بافت تاریخی و ناکارآمد شهری قم نیز ابراز کرد: محوطه سازی محله بیت النور، کف سازی محله‌های بیت النور تا لبچال، شاه حمزه تا پامنار و عماریاسر تا خانه تاریخی شاکری انجام و تکمیل شده است.

وی به دیگر برنامه‌های این اداره کل در هفته دولت اشاره کرد و گفت: درهفته دولت فضاسازی و تبلیغات محیطی، طراحی و اجرای پیوست اطلاع رسانی و رسانه‌ای مناسب برای پروژه‌ها به شکل نوشتاری و مجازی و انتشار اقدامات یک ساله این اداره کل با بهره گیری از کلیه ابزارها و رسانه‌های ارتباطی نظیر طراحی اینفوگرافیک، تیزر، فیلم کوتاه، بروشور، پوستر در دستور کار است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: تور رسانه‌ای و نشست خبری با موضوع ساماندهی بافت تاریخی و ناکارآمد شهری با مشارکت دستگاه‌های ذی ربط و حضور حداکثری اصحاب رسانه در هفته دولت برگزار خواهد شد.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدای معزز و معظم کارکنان این اداره کل، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در سطح اداره کل ویژه هفته دولت و ملاقات چهره به چهره مدیران با شهروندان از دیگر برنامه‌های این اداره کل درهفته دولت خواهد بود.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان به جایگاه ویژه و با اهمیت تشکل، انجمن‌ها و سمن‌های صنفی و تخصصی در پیشبرد اهداف این اداره کل اشاره و خاطر نشان ساخت: از نظرات متخصصین و کارشناسان این انجمن‌ها با هدف تشریح و بررسی مباحث عمرانی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی در قالب هم اندیشی و برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی استفاده خواهد شد. 

نظر شما