شناسهٔ خبر: 57765 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در شانزدهمین دوره مسابقات صورت گرفت؛

قهرمانی بندرانزلی در ورزش‌های آبی جام دریانوردان

قهرمانی بندرانزلی با اقتدار به مقام قهرمانی شانزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی(شنا و قایقرانی) ویژه کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی«جام دریانوردان» دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران، در این دوره از مسابقات که طی روز های ۳ و ۴ شهریورماه و به میزبانی مشترک کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در بندر نوشهر برگزار شد در مجموع تیمی،تیم های بنادر انزلی با کسب ۲۸۷ امتیاز، بوشهر با ۲۸۳ امتیاز و امام خمینی(ره) با ۲۲۱ امتیاز مقام های اول تا سوم را از آن حود کردند.

بر اساس این گزارش،در مسابقات شنا که در روز نخست و با حضور ۱۱ تیم از بنادر سراسر کشور و سازمان مرکزی و در پنج ماده(کرال پشت، قورباغه،کرال سینه،پروانه و آزاد) برگزار شد تیم های بنادر بوشهر با ۱۷۵ امتیاز،انزلی با ۱۳۷امتیاز و شهید رجایی با ۱۲۴ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم بندر خرمشهر اهداء شد.

همچنین در رشته قایقرانی که در رشته های تورینگ و کایاک یک و دو نفره و استقامت برگزار گردید تیم های بندرانزلی با ۱۵۰ امتیاز ، بندر نوشهر با ۱۳۲ امتیاز و بندر بوشهر با ۱۰۸ امتیاز به ترتیب به مقام های اول تا سوم این مسابقات دست یافتند و جام اخلاق این مسابقات نیز به تیم بندر لنگه اهداء شد.

در آئین اختتامیه این دوره از مسابقات که عصر یکشنبه در سالن اجتماعات بندر نوشهر برگزار شد حسن یکدله پور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و نائب رئیس کمیته ورزش اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران طی سخنانی ایجاد شادابی و نشاط و افزایش همدلی در بین همکاران را مهمترین هدف و فلسفه برگزاری مسابقات ورزشی در سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

خادم بصیر مدیریت بیمه،رفاه و بهداشت سازمان بنادر و دریانوردی نیز ترویج فرهنگ و منش پهلوانی و روحیه جوانمردی را از اهداف برگزاری مسابقات ورزشی برشمرد و خاطرنشان کرد: کمیته ورزش سازمان بنادر و دریانوردی در راستای سیاست های ابلاغی سازمان در جهت ایجاد نشاط و شادابی در بین کارکنان سازمان و خانواده های آنان و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز ورزشی تلاش می کند.

وی افزود: طی سال جاری ۹ دوره مسابقات ورزشی در سطح کارکنان و خانواده های آنان برگزار خواهد شد که تاکنون سیزدهمین و شانزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی (شنا و قایقرانی) ویژه فرزندان پسر و کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی با همکاری اداره کل بنادرودریانوردی استان مازندران به نحو مطلوب در بندر نوشهر برگزار شد و بر اساس برنامه زمان بندی طی ماه های آتی مسابقات شنا و قایقرانی بانوان در مشهد مقدس،فوتبال و والیبال ساحلی در رامسر،تنیس و شطرنج در کیش و مسابقات ارگان های دریایی در چابهار برگزار خواهد شد.

یحیی یحیایی دبیر اجرایی و مسئول کمیته فنی شانزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی(شنا و قایقرانی) ویژه کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی«جام دریانوردان» نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات از نظر کیفی در سطح بالایی برگزار گردید و با توجه به لزوم تشکیل تیم منتخب سازمان بنادر و دریانوردی برای شرکت در هفتمین دوره مسابقات ارگان های دریایی،نیازمند توجه و اهتمام بیش از پیش مدیران محترم بنادر سراسر کشور نسبت به توسعه ورزش های آبی هستیم.

در پایان با اهداء جام از تیم ها و نفرات برتر  شانزدهمین دوره مسابقات ورزش های آبی (شنا و قایقرانی) ویژه کارکنان سازمان بنادرودریانوردی قدردانی به عمل آمد؛همچنین در این مراسم با اهداء لوح سپاس از افتخار آفرینی های سید شهریار حسینی (ملی پوش هندبال ساحلی شاغل در بندر نوشهر) در عرصه های بین المللی تجلیل شد.

نظر شما