شناسهٔ خبر: 57774 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول راه های روستایی راه و شهرسازی مازندران خبر داد:

بهره برداری از ۲۳ کیلومتر آسفالت راه روستایی در هفته دولت

راه روستایی مسئول راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران گفت: این اداره کل در هفته دولت بیش از ۲۳ کیلومتر از راه های روستایی این استان را با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت و به بهره برداری رساند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران، سهراب طور ضمن بيان اين مطلب افزود:مازندران با توجه به نوع اقليم و شرايط توپوگرافي وبه طبع تنوع فرآورده هاي كشاورزي ، مسئله راههاي مناسب روستايي به منظور حمل ونقل هرچه سريعتر ، آسانتر و در عين حال ارزانترين فرآورده ها به بازار مصرف يكي از اصلي ترين دغدغه هاي ذهني مسئولين محترم استان مي باشد.

وي يادآور شد:با توجه به اينكه بيش از ۷۸۰۰ كيلومتر از راههاي تحت پوشش اين اداره كل در مازندران را محورهاي روستايي در بر مي گيرد لذا مي طلبد تا نگاه ويژه و خاصي به اين محورها شود.

مسؤل راه هاي روستايي راه و شهرسازي مازندران خاطر نشان ساخت: با توجه به این مهم و حمایت و همدلی مسولین امر ،اين اداره كل توانست بیش از ۲۳کیلومتر از محورهای روستایی این استان را با اعتباری معادل ۴۰ میلیارد ریالبهسازی و یا آسفالت نماید.

مهندس طور آسفالت راه روستاییمحورهاي روستايي انگوران ( چالوس ) ، کنارانجام،گیلاس،پایین ورکاده،لوط،هندوکلا-شهید راعی،وسطی کلا- چنگ میان،درمه کلا-میانرود،کارچی کلا ( آمل ) ، لارما، الیرد،سعیدآباد-عقه خیل (  ساری ) ، کریکلا،ازارسی ، تنهاکلا-ولیک- تیرکلا ( بابل ) را از جمله پروژه های شاخص در این حوزه برشمردکه انشااله در هفته دولت امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

گفتنی است : علاوه بر پروژه آسفالت راه روستایی ، پروژه های متعدد دیگری در حوزه راههای اصلی و فرعی در هفته دولت افتتاح خواهد شد .

نظر شما