شناسهٔ خبر: 57778 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در طرح ارزيابی عملكرد سال ۹۶ مطرح شد؛

برتری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در جشنواره شهيد رجايی

تجلیل بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر و کارمندان نمونه فارس در شیراز برگزار شد و ۳۲ دستگاه برتر استان فارس و کارمندان نمونه ادارات معرفی و تجلیل شدند.

بیست و یکمین دوره جشنواره شهید رجایی با هدف معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر و کارمندان نمونه فارس در شیراز برگزار شد و ۳۲ دستگاه برتر استان فارس و کارمندان نمونه ادارات معرفی و تجلیل شدند.

ساسان تاج‌گردون، دبیر جشنواره شهید رجایی، در این مراسم اظهار داشت: دستگاه‌های برتر بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی ارزیابی شده‌اند و ۵ دستگاه اجرایی که در شاخص‌های عمومی و اختصاصی بیشترین امتیاز را کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه‌های برتر انتخاب شده‌اند.

وی افزود: علاوه بر این ۵دستگاه، ۳دستگاه برتر در شاخص عمومی، ۳دستگاه برتر در شاخص اختصاصی، ۳دستگاه برتر که بیشترین ارتقا امتیاز را داشته‌اند و ۹دستگاه که اقدامات برجسته داشته‌اند نیز به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی و تجلیل ‌شدند.

شايان ذكر است اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس به عنوان دستگاه با بیشترین ارتقا رتبه نسبت به سال گذشته تجلیل شد و تنديس و لوح ويژه اي در این مراسم توسط نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز و استاندار فارس و دیگر مسوولان استان به مهندس سياهپور مديركل اين دستگاه اهدا شد.

بر اساس اين گزارش در اين مراسم هم چنين از سعيد پروين حقيقي معاون توسعه منابع و مديريت و بهنام رضايي مشاور و سرپرست حوزه مديريت اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان فارس نيز به عنوان اعضاء تيم كاري مؤثر دستگاه اجرايي در جهت تحقق اهداف نقشه راه اصلاح نظام اداري تقدير به عمل آمد.

نظر شما