شناسهٔ خبر: 57970 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پس از بازگشت از سفر حج مطرح شد:

تقدیر سرپرست حجاج از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و ایران ایر/ اجرای خدمات مطلوب برای حجاج

قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی هنگام ورود به کشور مورد استقبال مدیران فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و از خدمات دست‌اندرکاران سفر هوایی حج تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت االسلام قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی، هنگام بازگشت از سفر معنوی حج و در بازدید از روند بازگشت حجاج به کشور در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت:  آنچه که نسبت به سال گذشته و سال‌های گذشته اتفاق افتاد، این بود که تلاش‌های عزیزان در شهر فرودگاهی به حمدالله موثر واقع شد،  زائران معطلی پیدا نکردند و توانستند به راحتی و با آرامش به سفر حج بروند.

وی ادامه داد: همچنین هنگام بازگشت نیز مشاهده می‌شود که ایستایی بسیار کم است و رضایت زائران در حد قابل بوده است. از نظر خدمات فرودگاهی و کارهایی که به حمدالله شد، باید از همه عزیزان تشکر و قدردانی کرد.

همچنین حجت االسلام قاضی عسکر هنگام بازگشت به کشور مورد استقبال فرزانه شرفبافی، مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

شرفبافی در فرودگاه حضرت امام(ره) حضور یافت و با تقدیم شاخه گل به استقبال کاروان جانبازان جنگ تحمیلی رفت که با پرواز "هما" به ایران بازگشتند. وی همچنین از کروی پروازی و همکاران خدمات فرودگاهی هما تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما