شناسهٔ خبر: 57981 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان غربی خبر داد:

فرودگاه اروميه ميزبان بازگشت حاجيان استان آذربايجان غربی

بازگشت حجاج مديرکل فرودگاه‎های استان آذربايجان غربی از انجام رضايت‎بخش روند پروازهای بازگشت حجاج اين استان در فرودگاه اروميه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط‎عمومی اداره‎کل فرودگاه‎های استان آذبایجان غربی، کمال پرهیزکار با اشاره به اینکه پروازهای بازگشت زائران حج تمتع این فرودگاه از ۸ تا ۱۱ شهریور در حال انجام است، گفت: به این ترتیب هشتم و نهم شهریور در هر روز سه پرواز انجام شده است و امروز، دهم شهریور دو پرواز و فردا یازدهم شهریور نیز دو پرواز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همه پروازهای این فرودگاه از مبدأ مدینه منوره انجام می‎شود، گفت: این ۱۰ پرواز توسط شرکت هواپیمایی سعودی و با هواپیمای ایرباس ۳۳۰ انجام می شود و طی آن حدود ۲۹۳۸ زائر استان آذربایجان غربی به وطن باز می‎گردند.

پرهیزکار ضمن ابراز رضایت از روند انجام پروازهای و خدمت رسانی به حجاج و مستقبلین آنها، در تشریح اقدامات انجام شده توسط این اداره کل برای خدمت‎رسانی مطلوب به حجاج گفت: فرودگاه ارومیه همچون سال‎های قبل از آمادگی کامل در حوزه‎های عملیاتی و خدماتی برخوردار است و به همین منظور طرح ارتقای خدمت‎رسانی به حجاج و استقرار تیم‎های پزشکی در فرودگاه اجرا شده است.

وی در پایان افزود: مستقبلین حجاج برای اطلاع از زمان پروازها می‎توانند به سایت فرودگاه ارومیه به آدرس UROMIEH.AIRPORT.IR بخش ویژه حج مراجعه کنند. 

نظر شما