شناسهٔ خبر: 57999 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

آخوندی مطرح کرد:

تقدیر از شرکت فرودگاه‌ها به خاطر پرداختن به مساله تربیت مدیران شایسته

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آغاز طرح پرورش مدیران آینده فرودگاهی گفت: پرورش مدیران آینده و نیروی انسانی کارآمد از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که باید در کشور صورت بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در حاشیه مراسم افتتاح طرح پرورش نسل نوین مدیران فرودگاهی (اینگام) در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت پرداختن به پرورش نیروی انسانی گفت: تربیت نگاه‌ها و مدیران آینده کشور اصلی‌ترین ماموریتی است که سازمان‌های مختلف کشور دارند. من از وقتی مسئولیت گرفتم به تمام مدیران ابلاغ کردم که اقدام خود را در این زمینه آغاز کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه امروز ما بحث تربیت مدیران شرکت فرودگاه‌ها را داریم که آغاز شده است. این کار با همکاری یک موسسه بین‌المللی صورت می‌گیرد که آموزش‌ها در سطح بین‌المللی باشد و بتوانیم مدیرانی را تربیت کنیم که فرودگاه‌های ایران را با استاندارد بین‌المللی مدیریت کنند.

آخوندی با اشاره به اینکه این اقدام در سازمان راه‌آهن، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان راهداری و ادارات مسکن و شهرسازی نیز اجرا شده است، گفت: فکر می‌کنم بزرگترین ماموریتی که داریم این است که بتوانیم نسل جوان بعدی را برای پذیرش مسئولیت‌های بسیار بزرگ در این شرایط حساس کشور آماده کنیم.

وی افزود: من به سهم خود تمام تلاش خود را برای انجام این مهم انجام می‌دهم و از مدیران شرکت فرودگاه‌ها نیز بسیار سپاسگذارم که این اقدام را انجام دادند.

منتخبانی از سراسر کشور

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه منتخبین اینگام از طریق یک آزمون درونی از میان تمام کارکنان شرکت فرودگاه‌ها در سراسر کشور انتخاب شدند، گفت: از تمام فرودگاه‌های ایران، از شمال و جنوب و غرب و شرق و مرکز کشور، هر کسی که در آزمون شرکت کرده و دارای صلاحیت بوده توانسته گزینش و انتخاب شود.

وی ادامه داد: منتخبین حتما باید مسلط به زبان خارجی باشند، لذا تمام منتخبین از نظر تسلط به زبان وضعیت بسیار خوبی دارند. این منتخبین همچنین از منظر هوش، جامعه شناسی، اخلاقی، رفتاری و تخصصی مورد آزمون شدند قرار گرفتند.

آخوندی افزود: امیدواریم با آموزش‌هایی که ارائه می‌شود، شاهد آن باشیم که مدیران فرودگاهی بتوانند به مردم خدمتی شایسته ارائه کنند و هر مهمانی که وارد فرودگاه‌های ما می‌شود، فرودگاهی منظم و شایسته را ببیند و لذت ببرد.

نظر شما