شناسهٔ خبر: 58007 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گریوانی خبر داد:

راه‌اندازی اولین مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهرهای جدید در گلبهار

مرکز کنترل ترافیک مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار: برای نخستین بار اولین مرکز کنترل مانیتورینگ و کنترل ترافیک شهرهای جدید کشور به همت شرکت عمران شهر جدید گلبهار در هفته دولت در این شهر آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدیدگلبهار، هومن گریوانی با اشاره به اینکه این مرکز به منظور کنترل حجم ترافیک شهر و همچنین ثبت تخلفات راه اندازی خواهد شد افزود: این مرکز در محل شهرداری گلبهار قرار داشته که برای راه اندازی آن ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه مرکز مانیتورینگ و کنترل ترافیک این شهر بعد از مشهد و نیشابور سومین شهر در استان خراسان رضوی است اظهار داشت: در فاز اول اجرای این طرح ۴ دوربین نظارت تصویری و ۲ دوربین ثبت تخلفات فعال خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران ابراز امیدواری کرد: پس از راه اندازی، پایش و فعالیت مستمر این مرکز و بنا به نیاز فاز دوم این طرح برای پوشش تکمیل تر شهر جدید گلبهار اجرایی شود. 

گریوانی خاطرنشان کرد: خرید و نصب تجهیزات ترافیکی در داخل شهر و همچنین ایمن سازی و نصب علائم ترافیکی در فاز یک و دو از اقدامات انجام شده جهت افتتاح در هفته دولت خواهد بود./

نظر شما