شناسهٔ خبر: 58022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی خبر داد؛

واگذاری ۱۳۵ قطعه زمین به مستأجرین واجدشرایط زلزله زده در قصر شیرین

مراسم مقدمات واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی ۱۳۵ خانوار مستاجر واحدهای تخریبی آسیب دیده ناشی از زلزله اخیر از سال ۹۶ با پیگیری مستمر آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهر سازی استان کرمانشاه، شریفی در این مراسم در آخرین روز از هفته دولت ۱۳۹۷ضمن تبریک این هفته و عید غدیر،گفت: یکی از مطالبات اصلی، تامین مسکن برای مستاجران زلزله زده ای بود که مسکن نداشتند.

وی افزود: در مرحله نخست قرار بود به هر سه مستاجر آسیب دیده زلزله که فاقد زمین و مسکن به نام خود و همسرانشان بودند زمین واگذار شود تا بتوانند با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت نسبت به ساخت آن در قالب مجتمع اقدام کنند.
اما با تلاش مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و مساعدت دکتر آخوندی مقام عای وزارت راه و شهر سازی ، قرار شد به مناسبت فرارسیدن عید غدیر در قصرشیرین در مجموع ۶۰ قطعه زمین به هر ۲ مستاجر، یک قطعه ۱۵۰ تا ۲۰۰ متری واگذار شود تا در قالب ساختمان ۲ طبقه احداث شود.

مستاجران باید ظرف مدت ۶ ماه نسبت به احداث واحدها اقدام کنند در غیر این صورت شاهد ابطال امتیاز از این خانوارها خواهیم بود.

در پایان این مراسم به نمایندگی از دیگر واجدین شرایط اخذ زمین دو نفر از متقاضیان قرار داد زمین مذکوررا از استاندار کرمانشاه تحویل گرفتند.

نظر شما