شناسهٔ خبر: 58023 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه وشهرسازی استان خبر داد:

بررسی تغییر كاربری در جلسه كميسيون ماده پنج گلستان

جلسه مديركل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: تغییر كاربری، افزایش و كاهش تراكم و افزایش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان گرگان از جمله مواردی بود كه در جلسه كميسيون ماده پنج استان گلستان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیركل راه و شهرسازی این استان گفت: تغییر كاربری افزایش و كاهش تراكم و افزایش سطح اشغال ملك و ساختمان در شهرستان گرگان از جمله مواردی بود كه در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دبیر كمیسیون ماده پنج استان گلستان یادآورشد در این جلسه، رئیس شورای شهر و شهرداران گرگان حضور داشتند.

این جلسه با حضور استاندار گلستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، و سایر مدیران كل عضو این كمیسیون اعم از دفتر فنی استانداری، میراث فرهنگی، حفاظت محیط زیست و روسای سازمان های جهاد كشاورزی و نظام مهندسی ساختمان و مدیر عامل شركت آب فاضلاب شهری استان در محل دفتر استاندار گلستان برگزار شد.

كمیسیون ماده ۵ قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران كمیسیونی است برای بررسی و تصویب طرح تفصیلی و تغییرات بعدی آن كه به ریاست استاندار محترم و در غیاب وی معاون امور عمرانی استانداری بعنوان قائم مقام و دبیری مدیركل راه و شهرسازی تشكیل می شود و معاونت شهرسازی و معماری اداره كل راه و شهرسازی نیز مسئولیت دبیرخانه این كمیسیون را بر عهده دارد./

نظر شما