شناسهٔ خبر: 58028 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت در استان همدان

احداث زیرگذر شهرک نهاوند آغاز شد

کلنگ زنی عملیات اجرایی زیرگذر سه راهی شهرک شهرستان نهاوند در استان همدان با دو میلیارد تومان اعتبار همزمان با هفته دولت آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری استان همدان، در حاشیه مراسم کلنگ زنی این طرح، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای این استان با اشاره به اینکه احداث این زیرگذر موجب کاهش تصادفات و سوانح رانندگی می شود، اظهار داشت: به دلیل برخی تصادفات و سوانح رانندگی در این منطقه، احداث این زیرگذر می تواند به کاهش آن و افزایش ایمنی این مسیر کمک کند.

مصطفی پناهنده افزود: احداث این زیرگذر موجب ارتباط ۱۰ روستا و دو بخش شهرستان نهاوند با هم می شود.

وی با بیان اینکه برآورد اولیه اعتبار برای این طرح مبلغ ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی است، یادآور شد: پیش بینی می شود این طرح دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نهاوند نیز در گفت و گویی خواستار همکاری اهالی روستاهای این منطقه در تسریع اجرای این پروژه شد و گفت: همزمان با این طرح، زیرگذر کفراش این شهرستان نیز در حال ساخت است.

محمدموسی مومنی افزود: این طرح نیز با هزینه دو میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی در حال ساخت است که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه به پروژه های این اداره در گرامیداشت هفته دولت اشاره و خاطرنشان کرد: لکه گیری و روکش آسفالت محور فیروزان

کارخانه به طول ۳ کیلومتر با ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت و ۴۸۰ میلیون تومان، لکه گیری و روکش آسفالت محور فارسبان-شهرک به طول ۳ و نیم کیلومتر و ۲ هزار و ۱۰۰ تن آسفالت و ۳۸۳ میلیون تومان و لکه گیری و روکش آسفالت محور نهاوند-بروجرد به طول ۱۲ هزار مترمربع و هزارو ۸۰۰ تن آسفالت و ۲۸۶ میلیون تومان اعتبار از جمله طرح های افتتاح شده این اداره در هفته دولت امسال است.

گفتنی است، در مراسم افتتاح این پروژه نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی نیز حضور داشتند./

نظر شما