شناسهٔ خبر: 58037 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

کسب رتبه اول اداره کل راه و شهرسازی در ارزیابی عملکرد ادارات استان آذربایجان شرقی

تقدیر اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه اول ارزیابی عملکرد در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، خدابخش استاندار آذربایجان‌شرقی با تأکید بر حذف فرآیندهای زاید اداری برای جلب رضایت مردم و مراجعه‌کنندگان، اظهار کرد: بسیاری از ضوابط و دستورالعمل‌ها مربوط به دهه‌های گذشته بوده و امروز کارآیی خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه‌های استان برای ارائه خدمات بهتر به مراجعه‌کنندگان پنج مرحله زاید در سیستم اداری خود را حذف کرده‌اند، گفت: جلب رضایت مردم موجب استحکام نظام و رضایت‌مندی شهدا و توشه آخرت مسئولان می‌شود.

بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی میانگین تحقق شاخص‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را رو به رشد خواند و گفت: جشنواره شهید رجایی با هدف ارتقای نظام اداری، الگوگیری از دولت شهیدان رجایی و باهنر و حفظ روند رو به رشد عملکردی هر سال برگزار می‌شود.

در جریان برگزاری بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی در سالن همایش‌های سازمان برنامه و بودجه کشور با محتوای ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۳۹۶، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی موفق به کسب رتبه برتر در بین شاخص‌های عمومی و اختصاصی گردید و همین راستا لوح تقدیر و تندیس این جشنواره توسط استاندار محترم آذربایجان شرقی تقدیم این اداره گردید.

تیم شرکت کننده در این جشنواره به مدیریت شهداد ناصری، مدیر توسعه منابع اداره کل، عبارت از جعفر پوریان، مرتضی جعفری نژاد، محمد باقر انتظار ملکی و سیما جهانبخش، سحر عبدالله پور و مهسا هاشم زاد بودند.

نظر شما