شناسهٔ خبر: 58067 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پيشرفت ۷۶ درصدی قطعه سوم پروژه راه ايلام-مهران

بازدید مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام از پیشرفت فیزیکی قطعه سوم پروژه راه ايلام- مهران(صالح آباد - مهران) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه‌ و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام،کاظمی مدیركل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از محل احداث  این قطعه از مسیر و جلسه‌ای كه در این خصوص با مشاور و پیمانكار پروژه داشت از پیشرفت فیزیكی ۷۶ درصدی این قسمت از محور خبر داد .

كاظمی در مورد جزئیات این طرح گفت: این قطعه از مسیر ایلام به مهران حد فاصل تقاطع صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۳۰ كیلومتر كه پیمانكار آن موسسه ولی عصر(عج) وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا می‌باشد، ۲۰ كیلومتر از این قطعه به صورت چهارخطه هم اكنون زیر بار ترافیك قرار گرفته است و ۸ كیلومتر از باند رفت (اصلاح و بهسازی جاده موجود) نیز به انجام رسیده و پیمانكار در حال آماده سازی باند رفت تا فرا رسیدن اربعین است.

 كاظمی افزود: باند برگشت این محور از پل كنجانچم تا تقاطع سد شهید آل اسحاق به طول ۸ كیلومتر كه دو پل بزرگ آن در مراحل پایانی است و عملیات خاكی نیز به انجام رسیده است .

وی خاطرنشان كرد: با توجه به اصلاح و بهسازی جاده موجود (باند رفت ) تمهیدات لازم برای تردد ایام اربعین در نظر گرفته شده است تا شاهد ایجاد گره ترافیكی در این مدت نباشیم./

نظر شما