شناسهٔ خبر: 58088 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری خراسان شمالی در حمایت از حقوق مصرف کنندگان برتر شد

تجلیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ارزیابی‌های انجام شده در زمینه خدمات‌رسانی به جامعه هدف و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به عنوان دستگاه برتر در گروه زیربنایی وتولیدی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی، زهرا نودهی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در این باره گفت: در اجرای دومین دوره ماده ۶ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان و برگزاری شورای ارزیابی استانی، این اداره کل در ارزیابی استانی از دستگاه‌های مختلف به عنوان دستگاه اجرایی برتر در گروه زیربنایی وتولیدی معرفی شده است.

زهرا نودهی اظهار کرد: تلاش‌های انجام شده در سال گذشته، برای خدمات‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای در بخش راهداری و حمل و نقل، سبب شد تا این اداره کل در رعایت حقوق مصرف کنندگان به عنوان دستگاه برتر برگزیده شود.

بر اساس این گزارش، علی اصغر بدیعی مقدم، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در همایشی که به مناسبت تقدیر از دستگاه‌های برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفت.

نظر شما