شناسهٔ خبر: 58093 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان مطرح کرد:

افتتاح بیش از ۱۶۰۰ پروژه روبنایی در مسکن مهر استان کرمان

افتتاح با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، بیش از ۱۶۰۰ پروژه روبنایی در استان کرمان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان،بلوردی گفت: از مجموع ۱۶۵۲ مسکن افتتاح شده ۹۵۲ واحد مسکن مهر و ۷۰۰ واحد مربوط به مسکن‌های بازسازی شده در بافت‌های فرسوده شهر کرمان است.
 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان هزینه احداث این تعداد واحد را بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
 

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۴۸۵۵ واحد از مجموع ۳۲۷۴۰ واحد مسکن مهر استان کرمان به بهره‌برداری رسیده، تصریح کرد: ۲۴۹۲ واحد مسکن مهر با پیشرفت ۸۰ درصد نیز در حال ساخت است که پس از محوطه سازی و نصب انشعابات تا پایان امسال به متقاضیان تحویل خواهد شد.
 

بلوردی اظهار داشت: ۲۷۶۸ واحد مسکن مهر فاقد متقاضی و یا با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۳۰ درصد در استان کرمان وجود دارد که طبق دستور وزیر راه و شهرسازی در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شود.
 

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در مراسم افتتاح مسجد سایت مسکن مهر محمدآباد هم گفت: این مسجد با ۴۸۰ متر مربع زیربنا و ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث شده است.
 

وی از در دست احداث بودن دو مسجد دیگر در مسکن های مهر استان خبر داد و افزود: برای تکمیل این دو مسجد ده میلیارد ریال نیاز است.
 

بلوردی در خصوص کلانتری های افتتاح شده نیز گفت: این دو کلانتری هر کدام با ۶۰۰ متر مربع مساحت و ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع اداره کل راه و شهرسازی استان، در مسکن مهر شهرهای کرمان و نجف شهر سیرجان ساخته شده است

نظر شما