شناسهٔ خبر: 58122 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

پاسخ شرکت راه‌آهن به انتشار یک گزارش

شرکت راه آهن شرکت راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران به دنبال انتشار گزارشی با عنوان «کسی پاسخ‌گوی باربران ایستگاه راه‌آهن مشهد نیست» در روزنامه اطلاعات با ارسال جوابیه‌ای، توضیحاتی برای درج در آن رسانه ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، متن ارسالی از سوی روابط عمومی شرکت راه‌آهن برای درج در روز نامه اطلاعات به شرح زیر است:

با سلام و احترام، در پاسخ به پیام مردمی مندرج در صفحه ۱۳ روزنامه اطلاعات مورخ ۹۵.۵.۱۸ در مورد «کسی پاسخگوی باربراان ایستگاه راه‌آن مشهد نیست» اعلام می‌دارد:

جهت رفاه حال مسافرین و کارکنان محترم در سکو‌های جدید الاحداث، از رمپ برقی به جای پله برقی در هر زیر گذر استفاده شده و موضوع تبدیل پله برقی به رمپ برقی در سکوی یک نیز در پروژه آتی پیش‌بینی شده و جهت اخذ اعتبار در حال پیگیری است.

در رابطه با بارهای حجیم نیز در جلسات توجیهی ویژه باربران، به دفعات، حمل بار به اندازه متعارف به آنها گوشزد شده است و تا کنون تمامی حقوق و مزایای باربران از جمله حق بیمه، لباس فرم، کفش مناسب و ... مطابق  بندهای قرارداد مزایدخ فیمابین  اداره کل راه‌آهن خراسان و شرکت پیمانکار، از سوی شرکت به کارکنان پرداخت شده است.

صادق سکری-مدیرکل روابط عمومی

 

برچسب‌ها:

نظر شما