شناسهٔ خبر: 58125 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

بهره‌برداری از اسکله نفتی شماره ۳۷ شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا

بازديد با حضور وزیر راه و شهرسازی از اسکله نفتی شماره ۳۷ مجتمع بندری امام خمینی (ره) که توسط بخش خصوصی احداث و در حال تکمیل است بازدید به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی که به همراه محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و تعدادی دیگر از معاونین خود در حوزه حمل و نقل به منظور افتتاح پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری به استان خوزستان سفر کردند امروز در اسکله نفتی شماره ۳۷ مجتمع بندری امام خمینی (ره) بازدید به عمل آورد.

به گفته مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا اسکله ۳۷ با ظرفیت ۴۵ هزار تن آماده شده است که تمامی مراحل تکمیل و تجهیز آن توسط بخش خصوصی انجام شده است. ظرفیت سالانه این اسکله به ۵ میلیون تن در سال رسیده است و گفته می شود این سایت به یازده سایت بندری متصل شده است.

به گفته این مسئول میزان سرمایه گذاری این پروژه ۲۰ میلیارد تومان برآورده شده است. همچنین میزان اشتغال‌زایی ۶۰ نفر و مدت زمان اجرا ۲۴ ماه تخمین زده می شود. تاریخ آغاز پروژه تیرماه ۹۶ بود و هدف از آن توسعه صادرات، واردات و ترانزیت نفتی است. همچنین مزایای این پروژه برخورداری از تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری مواد نفتی است.

گفتنی است، در این مراسم محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، هادی حق شناس معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و مدیران کل بنادر استان خوزستان وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

نظر شما