شناسهٔ خبر: 58192 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها:

برای اتمام همت- کرج ماهانه ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است

حسین میرشفیع معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها در بازدید از آزادراه همت- کرج گفت:‌ به منظور اتمام این پروژه ماهانه حدود ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا این آزادراه ظرف مدت شش ماه به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور، سیدحسین میرشفیع صبح امروز به همراه هیاتی از سازمان برنامه و بودجه کشور  از آزادراه همت- کرج بازدید کرد و در این خصوص گفت: در حال حاضر سه قطعه این پروژه حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که به منظور اتمام عملیات اجرایی این آزادراه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آزادراه ظرف مدت شش ماه آینده باید به اتمام برسد که برای اتمام آن باید ماهانه بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه تزریق شود.

معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها از اتمام قرارداد احداث آزادراه همت- کرج خبر داد و اضافه کرد: این بازدید با هدف بررسی میزان پیشرفت عملیات اجرایی و انعقاد قرارداد متمم برای ادامه پروژه انجام شد.

میرشفیع عمده عملیات اجرایی باقی مانده آزادراه همت- کرج را مربوط به پنج کیلومتر انتهایی دانست و اظهار داشت: عملیات اجرایی پل بزرگی به طول ۱۵۰ متر بر روی جاده چالوس و عملیات اجرایی در دهانه دو دستگاه تونل رفت و برگشت هرکدام به طول ۵۴۰ متر بخشی از عملیات باقیمانده در این آزادراه است که از نظر هزینه‌های اجرایی و نوع عملیات زمان‌ ‌بر شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر لاینینگ تونل سمت راست به اتمام رسیده و حفاری تونل سمت چپ به علاوه تحکیمات اولیه انجام شده و لاینینگ نیز آغاز شده است.
معاون ساخت وتوسعه آزادراه‌ها با تاکید بر هزینه‌های تملک اراضی این پروژه گفت:‌ با توجه به مسکونی و تجاری بودن زمین‌های عبوری آزادراه همت- کرج به منظور تملک اراضی باقی مانده حدود ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است

نظر شما