شناسهٔ خبر: 58314 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مدیركل راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه سازی محور ایلام- مهران (محور اربعین)

بازدید آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی محور ایلام- مهران (محور اربعین) در بازدید معاون امور عمرانی استانداری ایلام و مدیركل راه وشهرسازی استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و  شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان ایلام در این بازدید كه از قطعات سه گانه این محور به عمل آمد راهكارهای لازم برای ایمن‌سازی و رفع گره‌های ترافیكی این محور در ایام اربعین ارائه شد.

مدیركل راه وشهرسازی استان در این بازدید گفت: با توجه به وضعیت موجود و تلاشی كه پیمانكاران این قطعات به عمل خواهد آورد پیش بینی می‌شود تا ایام اربعین حدود ۷ كیلومتر از ۱۰ كیلومتر قطعه اول این محور(حد فاصل روستای مهدی‌آباد تا سه‌راهی ماربره) و حدود ۱۱ كیلومتر از ۲۰ كیلومتر قطعه دوم این محور (حد فاصل سه راهی ماربره تا تقاطع صالح آباد ) به صورت چهار خطه زیر بار ترافیك قرار گیرد.

مهندس كاظمی افزود: در قطعه سوم این مسیر ( حد فاصل تقاطع صالح آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق )  نیز پیشرفت فیزیكی مناسب است به طوری كه از صالح آباد تا پل كنجانچم به صورت چهار خطه زیر بار ترافیك قرار گرفته و نقاط باقی مانده هم در این منطقه تا اربعین چهار خطه خواهد شد و لاین رفت پل كنجانچم تا سد شهید آل اسحاق نیز تا اربعین اصلاح و بهسازی می‌شود و در این منطقه احداث تنها یك پل که به دلیل وسعتی که دارد زمان بر خواهد بود كه تمهیدات لازم برای ایجاد رمپ اضطراری در ایام پر ترافیك اربعین در این نقطه در نظر گرفته شده است تا گره ترافیكی در این منطقه به وجود نیاید.

وی خاطر نشان كرد لاین مقابل منطقه كنجانچم نیز در دست احداث بوده و با توجه به اجرای عمده عملیات خاكی آن پیمانكار مربوطه بعد از اتمام لاین رفت كه ضروری است با شتاب بیشتری به اتمام خواهد رسید.

نظر شما