شناسهٔ خبر: 58320 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ديدار مديركل راه وشهرسازی استان ايلام با پيمانكار پروژه مطرح شد:

تاكيد بر اتمام عمليات اجرايی روشنايی و تهويه تونل قلاجه

جلسه مدیركل راه وشهرسازی استان ایلام در دیدار با پیمانكار اجرایی تونل قلاجه بر تسریع اجرای عملیات روشنایی و تهویه تونل قلاجه تاكید كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این دیدار مهندس كاظمی نقش تونل قلاجه در ترافیك اربعین را با اهمیت توصیف كرد و افزود: در ترافیك برگشت زائرین محور ایلام- ایوان - قلاجه - اسلام آباد یك محور كلیدی محسوب می‌شود كه بار ترافیكی محور ایلام-حمیل-اسلام آباد را  سبك كرده و در این میان استفاده از تونل قلاجه و حذف گردنه آن نقش مهمی دارد لذا تاكید ما بر این است كه روشنایی این تونل تا ایام اربعین برقرار شود.

مهندس كاظمی افزود: پیمانكار پروژه مصمم است كه این مهم (اجرای روشنایی تونل) را تا اربعین امسال به انجام رساند و این امر مستلزم همكاری شركت‌های محترم توزیع برق استان‌های ایلام و كرمانشاه می‌باشد.

وی در خصوص اجرای تهویه این تونل نیز گفت: برای این منظور تعداد ۴۲ عدد جت فن مورد نیاز است كه پیمانكار نسبت به تهیه آنها اقدام كرده و تلاش بر این است كه تا اربعین امسال ۵۰ درصد این جت فن‌ها تا اربعین نصب و راه اندازی شود.

نظر شما