شناسهٔ خبر: 58340 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر داد:

تسهیل سفرهای دریایی از بندر خرمشهر به بصره و کویت

محمد محسنی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: به منظور تسهیل در انجام سفرهای دریایی به بنادر بصره و کویت هیئتی از بندر خرمشهر عازم کشورهای عراق و کویت می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، محمد محسنی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته میان این اداره کل و مسؤلان بندر بصره و کویت اظهار داشت: موانع و فرآیندهای طولانی صدور روادید به بنادر کشورهای عراق و کویتبه زودی برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بندر خرمشهر سابقه تاریخی طولانی در زمینه انتقال مسافر به کشورهای حوزه خلیج فارس دارد افزود:این بندر در راستای توسعه سفرهای دریایی اعم از مسافری و گردشگری، برنامه دقیقی تدوین کرده و درصدد عملیاتی کردن آن است.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر ادامه داد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته با مسؤلان دولتی و بندری بنادر عراق و کویت، به زودی هیئت دریایی و بندری بندر خرمشهر به همراه فعالان بخش خصوصی به کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله عراق، کویت و قطر اعزام می شود تا علاوه بر تشریح برنامه سازمان بنادر و دریانوردی، در زمینه رفع موانع توسعه گردشگری به توافقات اجرایی با سران بنادر کشورهای همسایه برسد.

نظر شما