شناسهٔ خبر: 58465 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

از طريق درگاه سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای:

امكان رهگيری لحظه‌ای مكاتبات اداری ارباب‌رجوع فراهم شد

ساختمان سازمان راهداری امكان رهگيري لحظه‌اي مكاتبات اداري از طريق درگاه (پورتال) سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راستاي كاهش مراجعات ارباب‌رجوع و تسهيل فرايندهاي مكاتبات مراجعه‌كنندگان به سازمان فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ريحانه صدری كارشناس پشتيبانی سيستم اتوماسيون اداری و مسئول راه‌اندازی كد رهگيری با بيان اين خبر اظهار داشت: باتوجه به اهميت فراهم شدن امكاناتي كه موجب مراجعه كمتر ارباب‌رجوع به سازمان مي‌شود و تسهيل كارها و فرايندهاي پاسخگويي به مراجعه كنندگان، امكاني فراهم شد كه ارباب‌رجوع از طريق وارد كردن شماره نامه و كد رهگيري، وضعيت نامه را مشاهده نمايد.

وي افزود: برای استفاده از اين امكان، هنگام مراجعه اوليه ارباب‌رجوع به سازمان و ثبت مكاتبه وي، رسيد حاوی شماره نامه، كد رهگيری نامه و آدرس بسته‌هاي ارتباطی جهت پيگيری را چاپ و به ايشان ارايه می‌شود.

به اين ترتيب ارباب‌رجوع می‌تواند با استفاده از سرويس وب (web) و مراجعه به آدرس سايت ارايه شده،به نشاني  letter.rmto.ir​  عمليات پيگيری نامه را انجام دهد.

نظر شما