شناسهٔ خبر: 58468 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

زندی‌فر خبر داد:

حذف نقاط پر حادثه درمحور تفرش – فرمهین در استان مرکزی

حذف نقاط حادثه خيز در محور خوزستان حوزه شهرستان كيار با حضور نماینده مردم شهرستان‌های تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار شهرستان تفرش و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، از عملیات راهداری درمحورهای تفرش بازدید بعمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی ادراه کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با بیان اینکه راه‌های بین شهری به منزله شریان‌های حیاتی کشور و بعنوان یک سرمایه عظیم ملی منعلق به نسل‌های حال و آینده است گفت: این اداره در ۶ ماه گذشته تمام تلاش خود را برای اصلاح شیب های شیروانی راه ، کاهش احتمال واژگونی خودروها و حذف نقاط پرحادثه انجام داده است.

زندی فر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سه ماهه گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تفرش تصریح کرد: در محور تفرش – فرمهین ۶ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی راه صورت گرفته است که احتمال واژگونی خودرو های خارج شده از مسیر را به حداقل میرساند.

وی با بیان اینکه این اصلاح شیب شیروانی با حجم خاکبرداری و خاکریزی بیش از ۳۴ هزار متر مکعب انجام شده است گفت:  حذف یک نقطه پر حادثه در محور تفرش - فرمهین با انجام ترانشه برداری سنگی به میزان ۳ هزارمترمکعب صورت گرفته است.

زندی فر به شانه سازی تفرش - سلفچگان  به طول ۸ کیلومتراشاره کرد و ادامه داد: در محور تفرش - سلفچگان شانه سازی با حجم خاکریزی بیش از۱۶ هزار متر مکعب انجام شده است.

این مقام مسئول از احداث پارکینگ در گردنه گیان  تفرش خبر داد و گفت: ساخت پارکینگ و پایگاه امداد و نجات در گردنه گیان تفرش بدلیل سرد بودن این منطقه و حادثه خیز بودن در این منطقه حایز اهمیت است.

گفتنی است آقای محمد حسینی نماینده مردم شریف تفرش ، آشتیان ، فراهان در مجلس شورای اسلامی و فرماندارتفرش با اهداء لوح تقدیر از تلاش بی شائبه و تلاش خستگی ناپذیر مجموعه راهداری قدردانی کردند./

 

نظر شما