شناسهٔ خبر: 5847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی:

راه‌های خروجی مشهد با ترافیک سنگین مواجه است

ترافیک جاده‌ای جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی گفت: همزمان با سیزدهم فروردین و روز طبیعت جاده های مشهد با ترافیک سنگین و نیمه سنگین مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سرهنگ یعقوب لطیف روز پنجشنبه به ایرنا گفت: ترافیک در راههای خروجی جاده قدیم قوچان، ده غیبی، کلات، سد کارده، میامی و چناران و بزرگراه شهید شوشتری نیمه سنگین و سنگین است.

وی اظهار کرد: به همین سبب امروز محدودیتهای ترافیکی در برخی جاده های این استان اعمال شده است.

وی گفت: در این راستا جاده مشهد به کلات از مسیر جنوب به شمال تا کیلومتر ۱۰، جاده مشهد به میامی و مشهد به سد کارده از سه راهی سد تا روستای معین آباد صبح امروز از سمت مشهد یک طرفه و از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به صورت بالعکس یک طرفه خواهد بود.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: جاده مشهد - نیشابور هم صبح امروز از مسیر شرق به غرب (مسیر خروج از مشهد ) یک طرفه و از ساعت ۱۸ تا پایان ترافیک از مسیر نیشابور به مشهد یک طرفه می شود.

وی اظهار کرد: حرکت تریلر ها، کامیونها و کامیونت ها و موتورسیکلت ها به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از دوازدهم لغایت چهاردهم فروردین ماه در جاده های خراسان رضوی ممنوع است.

سرهنگ لطیف گفت: با توجه به بازگشت تعداد زیادی از زائران و مسافران به مناطق خود و همچنین برگشت مردم از ییلاقات اطراف شهر مشهد ترافیک در جاده های مشهد از عصر امروز سنگین خواهد بود.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با توجه به حجم ترافیک ورودی و خروجی با صبر و حوصله رانندگی کرده و از سبقت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی خودداری و در بین خطوط جاده ها رانندگی کنند.

در تعطیلات نوروزی ۲۴۸ ایستگاه، گشت ویژه و کنترل نامحسوس پلیس راه در جاده های استان خراسان رضوی به ارایه خدمات به زائران و مسافران می پردازند.

علاوه بر آن ۱۵۰ دوربین ثبت تخلفات نیز در این جاده ها کنترل وسایل نقلیه را برعهده دارند.

استان خراسان رضوی با ۲۱ هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی، ۱۲۰ کیلومتر آزاد راه و هفت هزار کیلومتر بزرگراه رتبه نخست حمل مسافر جاده ای و ریلی را در کشور داراست و جزو استانهای دارای بیشترین بزرگراهها می باشد.

نظر شما