شناسهٔ خبر: 58505 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در سفر به خراسان رضوی صورت گرفت:

بازديد مه آبادی به همراه رئيس کميسيون عمران مجلس از فرودگاه گناباد/ بهره برداری از فرودگاه تا ۱۵ ماه ديگر

بازدید مه‌آبادی رحمت اله مه آبادی، رئيس هيأت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران به همراه محمدرضا رضايی کوچی، رئيس کميسيون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر يک روزه به گناباد از نزديک در جريان عمليات ساخت و تکميل فرودگاه اين شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران در اين بازديد كه امروز، ۲۱ شهريور، انجام شد، حميد بنائی، عضو کمیسیون عمران و نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، همچنين غلامحسينن باقريان، عضو هيأت مديره و معاون عمليات فرودگاهی شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايي ايران و حسين اسفندياری، قائم مقام مديرعامل شركت در امور فرودگاه‌ها نيز حضور داشتند.

تاكنون عوامل پروازی فرودگاه ساخته شده و احداث ساختمان ترمينال با ۷۰ ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته از سوی شركت فرودگاهها و ناوبری هوايي ایران از دو ماه پيش شروع شده و به پيشرفت هشت درصدی رسيده است.

اخيرا اين فرودگاه با مساحت ۴۰۰ هكتار در سامانه كاداستر سازمان ثبت اسناد و املاك كشور جانمايی شده است و تا ۱۵ ماه ديگر به بهره برداری خواهد رسيد.

گناباد دارای معادن فعال و گیاهان دارویی با ارزش و از مهمترین تولیدکنندگان سماق و زعفران در کشور است. از سوی دیگر از زمان ثبت جهانی قنات قصبه به عنوان طولانی‎ترین و عمیق‎ترین قنات جهان تعداد گردشگران گناباد رشد قابل ملاحظه‎ای یافته است و با در نظر گرفتن چنین شرایطی افتتاح فرودگاه در این شهر سوددهی بالایی دارد و یک ضرورت است.

نظر شما