شناسهٔ خبر: 58513 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

بیمه تکمیلی برای رانندگان باری رایگان شد

کامیون معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با توجه به تفاهم نامه منعقده با کانون انجمن‌های صنفی رانندگان باروبیمه آتیه سازان حافظ، رانندگان بخش حمل و نقل کالا بصورت رایگان بیمه تکمیلی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان خراسان شمالی، سعید سبحانی اظهار داشت: با توجه به شرایط قید شده برای بیمه تکمیلی رانندگان بار، راننده بهمراه همسر می تواند از مزایای این طرح استفاده کند.

وی افزود: این طرح بصورت كشوری اجرایی شده و در استان نیز نمایندگان رانندگان حمل و نقل کالا وشعب بیمه مذكور، نسبت به نحوه استفاده از بیمه تکمیلی آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۵ هزار  نفر در خراسان شمالی برای بیمه رانندگان باری و همسرانشان اقدام و ثبت نام کرده‌اند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: رانندگان بخش حمل و  نقل جاده‌ای کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمندوارائه مستندات فعالیت دربخش كالا  در سراسر استان برای ثبت نام و برخورداری از مزایای بیمه تکمیلی اقدام کنند.

در خراسان شمالی ۷ هزار راننده بخش حمل و نقل جاده ای کالا دارای کارت هوشمند هستند.

نظر شما