شناسهٔ خبر: 58584 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

كسب رتبه اول توسط راه و شهرسازی خراسان رضوی در جشنواره شهيد رجايی

اخوان عبدالهیان در مراسمي كه به مناسبت هفته دولت و به منظور تقدير از برگزيدگان جشنواره شهيد رجايی كه با حضور مهندس رشيديان استاندار خراسان رضوي و جمعي از مسئولان و مديران استاني برگزار شد، از اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوی به جهت كسب رتبه اول استانی در جشنواره شهيد رجايی تقدير شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، محمدرضا اخوان عبداللهيان مدير كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با اعلام اين خبر گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوي رتبه اول ارزيابي عملكرد در استان در سال ۹۶ را كسب كرد.

وي افزود: هر ساله با هدف معرفی ارگان‌ها و نهادهای دولتی برتر كشور در رسيدگی به حقوق مردم و اجرای هرچه بهتر وظايف و مسئوليت‌ها اين ارزيابی صورت می‌گيرد كه در نتيجه پس از امتياز بندي نهايی، دستگاه‌های برتر دولتی در استان معرفی شده و در جشنواره شهيد رجايی از آنها تقدير به عمل مي آيد.

اخوان عبداللهيان اظهار داشت: اين ارزيابی در قسمت عملكرد در دو بخش شاخص‌های عمومی و اختصاصی صورت گرفته است .

مديركل راه و شهرسازي خراسان رضوی تصريح كرد: اداره كل راه و شهرسازی خراسان رضوی با كسب امتياز ۹۳۸.۷۹ در بخش شاخص‌های عمومي و ۹۹۸.۲۱ در بخش شاخص های اختصاصی توانست مقام اول هر دو شاخص را در استان به خود اختصاص دهد و لوح تقدير و تنديس اين جشنواره را دريافت كرد.

 

نظر شما