شناسهٔ خبر: 58585 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دبیر ستادباز آفرینی شهری استان گلستان خبر داد:

برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری در شهرستان گنبد

نشست دبیر ستاد بازآفرینی شهری استان گلستان از برگزاری جلسه ستاد باز آفرینی شهری شهرستان گنبد با حضور سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در روز پنج شنبه مورخ ۹۷/۶/۲۳ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : قلی زاده سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران در این جلسه اظهار داشت : باز آفرینی شهری یکی از اولویت‌‌های اصلی دولت و دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و کلیه قوانین که در این راستا مصوب و اجرا شده نشان دهنده اهمیت این بخش است.

قلی زاده افزود: ایجاد وحدت‌ رویه و یکپارچگی در مدیریت شهری از جمله اهدافی است که  شرکت باز آفرینی شهری ایران در سطح شهرهای کشور دنبال میکند تا کلیه بخش‌های شهری از رشد لازم برخوردار شوند .

سرپرست دفتر نظارت فنی و امور اجرایی شرکت باز آفرینی شهری ایران ادامه داد : طبق هدف‌گذاری‌های پیش‌بینی شده نقش و جایگاه و مشارکت مردم در باز آفرینی شهری بسیار پر رنگ دیده شده است .

این مقام مسئول گفت:شهرستان گنبد جزء ۱۶شهرستان فعال در حوزه بازآفرینی در کشور است و این شهرستان بعنوان یکی از شهرستان‌های پایلوت در کشور توسط شرکت بار آفرینی شهری ایران انتخاب شده است که خوشبختانه پروژه‌های خوبی در آن اجرا شده است .

نظر شما