شناسهٔ خبر: 58632 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی خبرداد:

اتمام پروژه‌های مسکن مهر خراسان جنوبی تاپایان سالجاری

جلسه جلسه شورای مسکن خراسان‌جنوبی به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی وحضور اعضاء برگزار شد و روند تکمیل پروژه‌های مسکن مهر بررسی شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل  راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی ،جلسه شورای مسکن خراسان جنوبی به ریاست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی وحضور اعضاء برگزار شد .

 جعفری مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی دراین جلسه اظهارداشت:طبق مطالعات برای ۹۰درصد از مردم مسکن گرانترین کالا بشمار می‌رود و ۴۰ درصد مصرف انرژی دربخش ساختمان است که این امر دلیلی براهمیت موضوع است .

وی افزود: از جمله اقدامات مهم صورت گرفته می‌توان به اتمام پروژه‌های مسکن مهر و کمک ۱۲میلیارد تومانی به خدمات روبنایی و زیربنایی  و تامین قیر و تخصیص زمین جهت واگذاری زمین اشاره نمود

مدیر کل راه و شهرسازی بیان کرد: از مجموع ۳۱۲۴۸ واحد سهمیه و تعهد احداث مسکن مهر خراسان جنوبی تاکنون ۳۰۱۴۹ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شد و فقط ۸۳۱ واحد باقی مانده است.

وی ادامه داد : ازاین تعداد ۷۹۸ واحد مربوط به تعاونی مسکن ۰۴ بیرجند است که عملیات احداث به اتمام رسیده و فقط آسفالت معابر باقی مانده تا افتتاح شود و ۳۳ واحد هم تعاونی موقوفات است که تاپایان سالجاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری کلیه دستگاه‌های مرتبط پرونده مسکن مهر خراسان جنوبی تاپایان سالجاری بسته شود.

نظر شما