شناسهٔ خبر: 58655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد:

اعتبار ۳۲.۵میلیارد ریال برای حذف ۱۰ نقطه پرتصادف جاده‌های خراسان شمالی

علی پرتونیا رئیس اداره ایمنی راه ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اعتبار مورد نیاز برای حذف ۱۰ نقطه جدید پرتصادف که امسال در جاده های خراسان شمالی شناسایی و مصوب شده ۳۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی ، علی پرتونیا با بیان اینکه در سالجاري  ۱۰نقطه پرتصادف جدید در جاده­‌های استان شناسایی و مصوب شده است اظهارداشت: ۳ نقطه از این نقاط پرتصادف در جاده­های شهرستان اسفراین و در حوزه استحفاظی شهرستان­های بجنورد و شیروان ۴ نقطه و در حوزه استحفاظی شهرستان های مانه و سملقان، جاجرم و گرمه هم هر کدام ۱ نقطه پرتصادف شناسایی و مصوب شده است.

پرتو نیا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده اقدامات مربوط به آشکارسازی و آرام سازی در تمام این ۱۰ نقطه پرتصادف طی روزهای آینده انجام می شود.

رئیس اداره ایمنی راه ها و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی افزود: در صورت تخصیص به موقع اعتبارات، حذف این نقاط پرتصادف تا پایان سال جاری انجام می شود و پیش از سفرهای نوروزی این نقاط پرتصادف برچیده خواهد شد.

نظر شما