شناسهٔ خبر: 58669 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فراخوان عمومی برای احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های ناکارآمد شهری استان بوشهر

بافت فرسوده معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت : اشخاص غیردولتی که دارای صلاحیت‌های لازم برای احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری هستند می‌توانند با مراجعه به سایت و یا سامانه ماده ۴ شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سید محمود دستغیبی اظهار کرد: با توجه به ماده ۴ قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، مصوب ۱۳۸۹وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد قسمتی از اختیارات خود را به شرکت‌ها یا سازمان‌های دارای صلاحیت واگذار کند.

معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: درخواست متقاضیان واجد شرایط که توانایی فعالیت در حوزه‌های مختلف در محلات هدف بازآفرینی در سطح استان را دارا هستند پس از بررسی در کمیته ارزیابی‌شده و در صورت تائید صلاحیت پرونده آن‌ها به شرکت بازآفرینی شهری ایران جهت صدور گواهی مربوطه ارسال خواهد شد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://۸۲.۹۹.۲۲۷.۲۶/made۴ و یا درگاه سامانه ماده ۴ در سایت بازآفرینی شهری ایران، پس از ثبت‌نام، تکمیل مدارک و دریافت کد رهگیری، نسبت به پیگیری اخذ صلاحیت اقدام کنند.

معاونت بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در پایان یادآور شد: متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره هماهنگی ستادهای بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر مراجعه کنند.

نظر شما