شناسهٔ خبر: 58720 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های شهرستان فامنین

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ، به همراه جمعی از مسئولان از پروژه‌های شهرستان فامنین بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به همراه امیر خجسته، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  و حسن ربانی ارشد، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولین از پروژه های شهرستان فامنین بازدید کردند.

خادمی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن فامنین عنوان کرد: در نظر است این جابجایی در نزدیک ترین نقطه این شهر و در کمترین زمان ممکن انجام گیرد. پیمانکار این پروژه انتخاب شده و عملیات اجرایی پروژه پس از آزادسازی زمین های دارای معارض آغاز خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه یادآورشد: به احتمال قوی بعد از بررسی در کمیته فنی ظرف ۴۰ روز آینده این جانمایی قطعی می شود.با کمک مردم، نمایندگان و مسئولین امیدواریم این کار جابجایی ایستگاه که دستور صریح وزیر راه و شهرسازی است هر چه زودتر انجام شود.

وی همچنین در خصوص دسترسی مردم فامنین به آزاد راه ساوه - همدان بعد از بررسی این طرح در شورای ترافیک خبر داد.

خادمی همچنین از سه راهی اصله نیز که یکی از نقاط پر حادثه این شهرستان به شمار می رود، بازدید کرد.

این پروژه حدود ۴ کیلومتر است که هم اکنون از پیشرفت ۹۰ درصدی برخوردار است و عملیات ساب بیس آن به اتمام رسیده و جهت بیس و آسفالت ریزی به اداره کل راهداری واگذار شده است.
خادمی همچنین در بازدید از محور اراک - قهاوند و قهاوند- مرادبلاغی به سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: عملیات اجرایی احداث ۳ کیلومتر قهاوند – مراد بلاغی و ۱۱ کیلومتر روکش اراک - قهاوند قبل از اتمام فصل کاری در استان همدان انجام شود./

نظر شما