شناسهٔ خبر: 58733 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی استان بوشهر در مهرماه

انتخابات مدیر‌کل راه و شهرسازی استان بوشهر از برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره ‌نظام مهندسی ساختمان ‌بوشهر در ۱۲ مهرماه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، فرزاد رستمی با بیان اینکه رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط مقررات شهرسازی از اهداف فعالیت سازمان نظام مهندسی ساختمان است اظهار داشت: اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بوشهر دارای ۵ هزار و ۳۰۰ عضو است.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان در ۷ رشته‌ فعالیت ‌کند تصریح کرد: سازمان نظام ساختمان استان بوشهر در رشته های هفت گانه عمران، معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، نقشه برداری  و ترافیک  فعالیت می‌کند و عضو می‎پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ۱۲ مهرماه در استان بوشهر برگزار می‌شود بیان کرد: هدف از برگزاری این دوره از انتخابات تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی و بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای ساختمان‌ها است.

رستمی تاکید کرد: اعضا می‌توانند در انتخاب ۹ نفر از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره برای یک دوره ۳ ساله مشارکت کنند که تمامی تدابیر لازم برای مشارکت هر بیشتر اعضاء انجام شده است.

نظر شما