شناسهٔ خبر: 58734 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت دکتر جهانگیری در پی حادثه تصادف اتوبوس مسافربری/ دستور معاون اول رییس‌جمهور برای جلوگیری از تکرار این حوادث

جهانگیری معاون اول رییس جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت کشته و مجروح شدن جمعی از هموطنان در حادثه تصادف اتوبوس مسافربری با تانکر حامل سوخت که شب گذشته رخ داد، از مسوولان ذی ربط به ویژه وزارت راه و شهرسازی و نیروی انتظامی خواست ضمن بررسی همه جوانب، تمهیدات لازم برای جلوگیری از وقوع چنین حوادث ناخوشایندی را بکار بندند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، متن پیام دکتر اسحاق جهانگیری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حادثه دلخراش و غم انگيز تصادف اتوبوس مسافربری با تانكر حامل سوخت در آزاد راه كاشان به نطنز كه منجر به جانباختن ۱۹ نفر و زخمي شدن تعدادی ديگر از هموطنان عزيزمان شد، موجب تألم و تأسف شديد گرديد.

ضمن تسليت به خانواده هاي عزادار این حادثه تاسف بار و ناگوار، از خداوند متعال براي مجروحان شفاي عاجل و برای درگذشتگان رحمت و رضوان واسعه الهی و برای خانواده‌های مصيبت ديده و بازماندگان محترم صبر و اجر مسالت دارم. 

پس از سانحه برخورد تانكر سوخت با يك اتوبوس مسافربري در سنندج كه منجر به كشته شدن تعدادي از هموطنان شد اين دومين اتفاق از اين دست در سالجاري است كه مردم كشور را عزادار مي كند. نظر به اهميت موضوع از مسوولان ذي ربط به ويژه وزارت راه و شهرسازي و نيز نيروي انتظامي مي خواهم تا ضمن بررسي همه جوانب، تمهيدات لازم براي جلوگيري از وقوع چنين حوادث ناخوشايندي را بكار بندند.

همچنين از استاندار محترم اصفهان می خواهم تا ضمن امداد رساني و رسيدگي فوري به وضعيت آسيب ديدگان و بررسی دقيق علت وقوع اين سانحه ناگوار، نتيجه را در اسرع وقت به اطلاع عموم ملت بزرگوار ايران برسانند.

اسحاق جهانگيري

معاون اول رييس جمهور

نظر شما