شناسهٔ خبر: 5879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد مدير كل راه وشهرسازی استان ايلام از پروژه‌های راه‌وشهرسازی شهرستان آبدانان

بازديد مدير كل راه وشهرسازی استان ايلام مدير كل راه وشهرسازي استان ايلام به همراه مدير كل دفتر نگهداري راه و ابنيه فني سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، نماينده این شهر مجلس شوراي اسلامي و فرماندار آبدانان از پروژه هاي راه وشهرسازي اين شهرستان بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام مدير كل راه و شهرسازي این استان در خصوص پروژه‌هاي راه و شهرسازي شهرستان آبدانان گفت: بيش از هزار متر از حفاري تونل كبير كوه از سمت آبدانان انجام گرفته و مناقصه ادامه كار نيز به زودي برگزار خواهد شد و با مشخص شدن پيمانكار پروژه ادامه حفاري آغاز مي‌شود.

مير جعفريان افزود: با بهره برداري از اين تونل تحول بزرگي در راه‌هاي ارتباطي  شهرستان‌هاي جنوبي استان شکل می‌گیرد.

وی در خصوص  بهسازي مسير مورموري به دهلران٬ گفت: طول كل مسير ۵۰ كيلومتر مي باشد كه ۱۰ كيلومتر آن در سنوات گذشته به بهره برداري رسيده و ۱۰ كيلومتر ديگر با پيشرفت فيزيكي ۶۰ درصد در حال انجام است ، ۹ دستگاه پل در اين مسير در حال احداث بوده و ۷ كيلومتر اين مسير نيز توسط اداره راه وشهرسازي شهرستان دهلران در حال اجرا است و سعي خواهد شد كه ادامه كار با سرعت بيشتري انجام شود.

پروژه احداث مسجد جامع شهر آبدانان نيز از ديگر پروژه هاي مورد بازديد بود كه به گفته مير جعفريان كارهاي سازه اي  هر دو طبقه آن به پايان رسيده و كارهاي معماري و تاسيساتي آن در صورت تامين اعتبار آغاز خواهد شد.

احمدي نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس، نيز در اين بازديد تعامل و همدلي همه مسئولان استان در اجراي پروژه‌ها را مهم دانست و ابراز اميدواري كرد با افزايش اعتبارات عمراني استان ايلام پيشرفت پروژه ها شتاب گرفته و هر چه زودتر مردم شريف استان از مزاياي اين طرح ها بهره‌مند شود./

نظر شما