شناسهٔ خبر: 58856 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان:

بازدید سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه های شهرستان کبودرآهنگ

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی کبودرآهنگ و جمعی از مسئولین از چندین پروژه مهم این شهرستان بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد در حاشیه بازدید از پروژه شیخ جراح - مسجدین عنوان کرد: این پروژه به طول ۵/۶ کیلومتر است و هم اکنون از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است.

سرپرست اداره کل در ادامه گفت: مبلغ قرارداد این پروژه یک میلیارد و یکصد و هفتاد میلیون تومان می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در این پروژه پیمانکار مشغول به کار است ، اظهار کرد: این پروژه در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش مسیر به کبودرآهنگ و همدان و ایجاد یک شریانی بین روستاها انجام می شود.

وی در بازدید از پروژه کنارگذر شیرین سو عنوان کرد: : این پروژه به طول ۵/۵ کیلومتر است که هم اکنون از پیشرفت ۹۵ درصدی برخوردار است.

ربانی ارشد عنوان کرد: بهره‌برداری از این پروژه پس از اجرای تقاطع غیر همسطح نگار آباد که متقاطع با این پروژه می‌باشد و نیز نصب و اجرای علائم و خط کشی های پروژه صورت خواهد گرفت.

وی همچنین ضمن بیان اینکه تقاطع غیر همسطح نگار آباد با پیشرفت فیزیکی ۳۰درصدی در حال اجرا می‌باشد و بهره‌برداری از کنار گذر نیز منوط به احداث این پروژه می باشد؛از همکاری اهالی شیرین سو و نگار آباد و مردم این منطقه صمیمانه تشکر و خاطر نشان کرد: قطعا اجرای این پروژه بدون همکاری اهالی و مسئولین بخش امکانپذیر نبود وامیدواریم تا اتمام پروژه ها همچنان از این حمایت و همکاری برخوردار باشیم.

ربانی ارشد یادآورشد: ۳/۳میلیارد تومان اعتبار پروژه از محل اعتبارات ملی در سال گذشته با تخصیص ۱۰۰درصدی بوده است.

وی در ادامه از پروژه کبودرآهنگ به قلی آباد به طول ۶/۷ کیلومتر نیز نیز بازدید به عمل آورد.

نظر شما