شناسهٔ خبر: 58862 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باحضور فرماندار ، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن:

برگزاری ستاد بازآفرینی شهرستان فریدونکنار

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهری پایدار شهرستان فریدونکنار با حضور فرماندار ، سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن ، شهردار و سایر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، داداشی رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار یادآور شد : بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء بهسازی ، نوسازی و توانمندسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری ، توانمند سازی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی می‌باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاهها برای تحقق این امر لازم و ضروری است .

رئیس اداره راه و شهرسازی فریدونکنار با  بیان اینکه فریدونکنار بیش از ۱۶۲هکتار بافت فرسوده مصوب دارد در ارتباط با مسائل و مشکلات موجود در محلات  توضیحاتی ارائه نمود.

وی ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و همچنین نحوه جذب اعتبار و توزیع اعتبارات ابراز امیدواری نمود که با پیگیری‌های بعمل آمده شاهد تحولات و تغییرات خوبی در محلات هدف شهر فریدونکنار و سایر شهرهای استان باشیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مقوله مشارکت‌های مردمی در راستای بازآفرینی شهری پایدار ، نقش آفرینی مردم و نهادهای مدنی را مهمترین رکن در زمینه ارتقاء زندگی در محلات هدف دانست.

 

نظر شما