شناسهٔ خبر: 58884 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه‌آهن زاگرس:

۴۵ کیلومتر از مسیر راه‌آهن زاگرس بازسازی شد

ریل مدیرکل راه‌آهن زاگرس گفت: با وجود حساسیت و صعب العبور بودن محور جنوب، بازسازی ۴۵ کیلومتر از مسیر راه‌آهن زاگرس انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، مهرداد انصاری، مدیرکل راه‌آهن زاگرس (اندیمشک) با اعلام این خبر گفت: از سال گذشته تا کنون، بیش از ۳۰ پروژه در این اداره کل انجام شده که در میان این پروژه‌ها، یکی از مهمترین طرح‌ها، بازسازی ۴۵ کیلومتر از مسیر راه‌آهن زاگرس بود که ۴۰ کیلومتر آن شامل تونل، پل، ترانشه و ابنیه‌های غیرقابل دسترسی جاده‌ای است.

وی با بیان اینکه از میزان یاد شده، در ۳۰ کیلومتر نوسازی انجام گرفته است، اضافه کرد: در حال حاضر طراحی و نصب و اجرای عملیات علائم خطوط و زیر بنایی ایستگاه تله زنگ انجام شده، به علاوه مسجد و درزین خانه و سکوی این ایستگاه در دست اقدام است .

مدیرکل راه‌آهن زاگرس با اشاره به اینکه این طرح ها حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، ابراز امیدواری کرد عملیات آن تا چند ماه آینده به اتمام برسد.

انصاری با اشاره به اینکه بیش از نیم قرن است که در مناطق یاد شده به دلیل حساسیت بالای آن عملیات بازسازی آنها صورت نگرفته بود، افزود: علی رغم ۴ ماه مسدودی‌ انجام شده برای این بازسازی، توانستیم همان‌ میزان باری را که در سال ۹۵ حمل کرده بودیم، در سال ۹۶ نیز حمل کنیم .

نظر شما