شناسهٔ خبر: 58896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان مطرح کرد:

سرعت‌بخشی پروژه بهسازی محور رامیان - سه‌راهی اولنگ در استان گلستان

علی اکبر شاهینی معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از شتاب بيشتر پروژه بهسازی محور راميان - سهراهيشاهرود (اولنگ) خبرداد

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان : علی اكبر شاهینی گفت :  محور رامیان - سه راهی شاهرود (اولنگ) به طول ۴۷كیلومتركه حدود۴۰كیلومتر آن در حوزه استان گلستان واقع شده و به عنوان بخشی از شبكه راه‌های ملی است وارتباط بین دو استان گلستان و سمنان را فراهم می‌كند.

وی ادامه داد : پروژه بهسازی این محور در راستای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد روستا نشینان و اتصال مناطق معدنی منطقه به سایر مراكز صنعتی و دسترسی آسان گردشگران به مناطق بكر طبیعی وجاذبه های گردشگری محور فوق اجرا می‌شود.

شاهینی افزود: این محوردر اثر سیلاب‌های سال ۹۳ و بعد از آن آسیب‌های فراوانی دیده است و این اداره کل همزمان با بهسازی راه و تبدیل مشخصات از راه روستای به راه اصلی و فرعی مشغول به بازسازی آن می باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیمانكاران طرف قرارداد در دو قطعه از انتهای شهرستان رامیان تا كیلومتر ۲۸۰۰۰۰ محور نسبت به تعریض محور در ۱۰ كیلومتر ابتدایی مسیر ، ترانشه برداری ، تعریض آبرو ، احداث دیوار و رفع نقاط لغزشی و حادثه خیز در حال انجام عملیات اجرایی می‌باشند و در قطعه دوم با هدف تثبیت لغزش‌های جاده در حال احداث دیواره‌های حفاظتی می‌باشیم که اعتبار مصوب سالجاری  ۵۰۰۰ میلیون ریال و با پیشرفت فیزیكی کل طرح تا کنون ۱۵درصد می‌باشد.

معاونت مهندسی و ساخت این اداره كل در پایان از ترددکنندگان در محور مذكور خواست، با عنایت به اینكه جاده در حال بهسازی و شانه‌سازی و دارای نقاط كنده كاری و محیط كارگاهی هستند، خواهشمند است با احتیاط كامل تردد کرده و با سرعت مطمئن و كامل در مسیر تردد و به هشدارهای راهسازان و پلیس‌راه توجه کنند. 

نظر شما