شناسهٔ خبر: 58930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان استان خبر داد:

رقابت ۲۸نفر برای کسب کرسی‌های نظام مهندسی کردستان

نظام مهندسی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: ۲۸ نفر از مهندسان این استان برای تصاحب ۱۱ کرسی هیات مدیره نظام مهندسی با هم رقابت می کنند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان،خالد اصلانی با اشاره به اینکه هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی در این استان ۱۲مهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این دوره ۲۸ نفر نامزد انتخابات شده‌اند که از بین آنان ۱۱ نفر عضو اصلی و هشت نفر نیز عضو علی البدل انتخاب می‌شوند.

وی افزود: این انتخابات در  ۹حوزه انتخابیه استان شامل سنندج، مریوان، بانه، بیجار، قروه، کامیاران، سقز و دهگلان برگزار می شود و اعضا هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان توسط ۶ هزار و ۲۱۷ عضو این سازمان انتخاب و بکار گمارده می‌شوند.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه یک نفر از ۲۸ نامزد این انتخابات زن است، تاکید کرد: اعضای هیات مدیره انتخاب شده بمدت سه سال عهده دار مدیریت این سازمان در استان خواهند بود.

وی اضافه کرد: مهندسان عضو این سازمان در هفت رشته معماری، شهرسازی، عمران، برق، مکانیک، نقشه برداری و ترافیک است که رشته عمران با سه هزار و ۷۱ نفر بیشترین عضو و ترافیک با ۱۵ نفر عضو کمترین میزان مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی کردستان را به خود اختصاص داده اند.

اصلانی یادآور شد: انتخابات هشتمین دوره هیات رئیسه سازمان نظام مهندسی در کردستان به صورت کاغذی از هشت صبح تا ۱۷ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

نظر شما